شناسهٔ خبر: 150320 - سرویس سیاست
منبع: میزان

پاسخ ایران به حمله تروریستی اهواز پشیمان‌کننده خواهد بود

سردار جوکار معاون پارلمانی سپاه تاکید کرد:تروریست‌ها در آینده پاسخ کوبنده‌ای در قبال حمله تروریستی به اهواز دریافت خواهند کرد به طوری که هیچ وقت نشده که تروریست‌ها اقدامی کنند و پاسخی دریافت نکنند.

به گزارش«نماینده»، محمدصالح جوکار با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: غالبا این نوع حرکات تروریستی به عنوان حرکات تروریستی کور شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها قطعا از برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس خط می‌گیرند، تصریح کرد: آنچه که در این حمله تروریستی مسلم است اینکه راهبرد، راهبرد آمریکایی‌هاست و رژیم صهیونیستی هم با پشتیبانی از برخی از کشورهای عربی نادان گوشه‌ای از کار را برعهده گرفته است البته عده‌ای هم به عنوان عوامل این گروه‌ها هستند که با تمهیداتی که برای آن‌ها در نظر می‌گیرند، دست به اینگونه عملیات می‌زنند.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این گروه‌های تروریستی بیشتر به دنبال این هستد تا بگویند که ایران امنیت تضمین شده‌ای ندارد، در صورتی که اینگونه عملیات را می‌توان در هر جای دنیا انجام داد.

جوکار با بیان اینکه کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند از تروریست‌ها حمایت می‌کنند اظهار داشت: کشورهای اروپایی باید این حمله تروریستی را تقبیح می‌کردند که این کار صورت نگرفت لذا این مسئله نشان از این دارد که این کشورها نگاه دیگری به موضوع ترور و تروریست دارند و آنچه که مشخص است اینکه ایران اسلامی همواره در مقابله با تروریسم قد علم کرده است.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه اینگونه حرکات تروریستی نمی‌تواند تاثیری در اداره ملت ایران بگذارد، تاکید کرد: قدر مسلم این است که تروریست‌ها در آینده پاسخ کوبنده‌ای در قبال حمله تروریستی به اهواز دریافت خواهند کرد به طوری که هیچ وقت نشده که تروریست‌ها اقدامی کنند و پاسخی دریافت نکنند. قطعا پاسخ ایران به تروریست‌ها پشیمان کننده خواهد بود.