شناسهٔ خبر: 150265 - سرویس پارلمان شهری
منبع: فارس

تصویب دوفوریت برگزاری جلسات شورای شهر تهران

شورای شهر در صحن علنی شورای شهر تهران دوفوریت برگزاری جلسات شورا با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

به گزارش«نماینده»، در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش دوفوریت برگزاری جلسات شورای شهر تهران به صورت عادی و فوق‌العاده در نیمه دوم سال ۹۷ با ۱۵ امضا مطرح شد. 

در ادامه این جلسه، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، گفت: در این دوفوریت پیشنهاد داده شده است که جلسات شورای شهر تهران به صورت وضعیت فعلی برگزار شود و روزهای سه‌شنبه، یک هفته در میان جلسه نخواهیم داشت البته این هفته به دلیل ارائه برنامه سوم و گزارش سالانه شهرداری جلسه شورای شهر تهران برگزار خواهد شد. در نهایت دوفوریت این طرح با ۱۹ موافق به تصویب رسید. 

*تذکر به شهرداران مناطق ۲ و ۶ تهران

همچنین در جلسه امروز پارلمان تهران، آرش حسینی میلانی در تذکرات پیش از دستور، اظهار داشت: روز جهانی بدون خودرو روز گذشته برگزار شد و از معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران درخواست می‌شود برای سال آینده به این روز توجه بیشتری داشته باشد و از فرصت آن استفاده کند. 

وی گفت: برای گسترش فرهنگ پیاده‌محوری فرصت خوبی وجود دارد که باید اقدامات لازم آن انجام شود. 

میلانی گفت: به شهرداران مناطق ۲ و ۶ تهران تذکر می‌دهم چرا که پیاده‌راه‌ها در خیابان ستارخان و بلوار کشاورز از ظرفیت نظافت خوبی برخوردار نیست و لازم است به طور منظم و طبق استاندارد نظافت و رفت و روی این معابر انجام شود.