شناسهٔ خبر: 149979 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

شکایت نمایندگان مجلس از ۲ عضو فراکسیون امید

پورمختار// نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس از شکایت نمایندگان از ۲ عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) به هیئت نظارت بر نمایندگان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نطق ساختارشکنانه 2 عضو فراکسیون امید در صحن علنی پارلمان اظهار داشت: عملکرد دولت به ویژه در بخش اقتصادی باعث کاهش محبوبیت دولت شده لذا برنامه جریان اصلاحات به عنوان حامی دولت این است که  به نوعی با طرح مسائل انحرافی و غیر مرتبط با مسائل اقتصادی و معیشتی از تریبون‌ها مختلف مانند مجلس اذهان مردم را به سمت و سوی دیگری منحرف کنند.

وی با بیان اینکه طرح مسائل حاشیه‌ای از سوی این جریان برای فرار از پاسخگویی است، افزود: نماینده یا هر جریانی در پارلمان که در شرایط فعلی اقتصادی اولویت خود را به جای بیان مسائل معیشتی به سیاسی کاری بگذارند به حاشیه رفته و صلاحیت نمایندگی مردم را ندارند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با ابراز اینکه هدف این افراد از چنین اظهاراتی تشویش اذهان عمومی و آدرس غلط دادن به مردم است، ادامه داد: آنهایی که این نطق‌ها را نوشته و به نمایندگان می‌دهند باید پاسخگوی عملکرد دولتی که حامی آن بوده‌اند، باشند و از این مسئله شانه خالی نکنند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با تاکید بر اینکه موضوع نظارت استصوابی و امثال اینها دغدغه جامعه نیست، ادامه داد: پرداختن به مسائل معیشتی جامعه و ارائه‌ طرح‌هایی در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه باید دغدغه وکلای‌ ملت باشد.

پورمختار تصریح کرد: جمعی از نمایندگان در پی نطق این 2 نماینده نامه شکایتی را تدوین و به هیئت نظارت ارائه کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

به گزارش تسنیم، در جلسه علنی روز(سه‌شنبه 13 شهریور) در صحن علنی پارلمان 2 تن از نمایندگان پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری نمایندگان تهران در نطق‌های میان دستور خود به مسائل حاشیه‌ای از جمله نظارت استسوابی شورای نگهبان و رفع حصر پرداختند.