شناسهٔ خبر: 149969 - سرویس اقتصاد
منبع: تسنیم

لغو تعطیلات تابستانی کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی بازار ارز

پورابراهیمی تعطیلات تابستانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علل نوسانات و تلاطمات موجود در بازار ارز لغو شد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات مستمر این کمیسیون برای بررسی وضعیت بازار ارز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مجلس در تعطیلات تابستانی قرار دارد، اما کمیسیون اقتصادی مجلس تعطیل نیست و جلسات مستمر و پیوسته آن برای بررسی وضعیت بازار ارز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات نشست‌های ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس که از ابتدای هفته جاری آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون در کمیسیون اقتصادی نشست‌های مستمری با فعالان بخش‌های خصوصی و نیز نمایندگانی از دولت برای بررسی وضعیت بازار ارز و خودرو داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: نتایج بررسی‌های جلسات ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع بررسی وضعیت بازار ارز پس از نهایی شدن تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

به گزارش تسنیم، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه(14 شهریور) برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی، نمایندگان مجلس، پس از آن تا اول مهر به تعطیلات تابستانی رفته‌اند که به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی، تعطیلات تابستانی اعضای این کمیسیون لغو شده است.