شناسهٔ خبر: 149883 - سرویس مجلس
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بررسی گرانی کاغذ روی میز کمیسیون فرهنگی مجلس

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی از بررسی موضوع افزایش قیمت کاغذ در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احد آزادی‌خواه "سخنگوی کمیسیون فرهنگی" با اشاره به گرانی کاغذ در آستانه آغاز سال تحصیلی، گفت: همه ساله کمیسیون فرهنگی پیش از شروع سال تحصیلی جدید جلساتی برای بررسی تولید و طرح‌های واردات نوشت افزارها برگزار می‌کند، امسال هم موضوع افزایش قیمت کاغذ به این مباحث اضافه شد.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای را درباره‌ حل مشکلات پیش آمده در بحث واردات نوشت افزار برگزار کردیم، افزود: برای بررسی بیشتر این موضوع به زودی جلسه دیگری برگزار خواهیم کرد.

آزادی خواه تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت فقط برای نوشت افزار و کاغذ نیست و بسیاری از اقلام افزایش قیمت داشته اند و ضروری است که این مشکل از ریشه حل شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی بیان کرد: برای کنترل قیمت نوشت افزارها، باید نهادهای مرتبط مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش نظارت بیشتری انجام دهند، قطعا مجلس هم کنار آنها خواهد بود. معتقدم مجموعه‌های ناظر بر بازار نتوانستند به طور کامل این مهم را انجام دهند.