شناسهٔ خبر: 149846 - سرویس مجلس
منبع: میزان

شمس الله شریعت‌نژاد:

۲۵ سوال از دستگاه‌های نظارتی درباره تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری

شریعت‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: تخلفات در زمینه منابع طبیعی و جنگل‌ها وجود دارد، اما بیش از آن نیاز داریم این تخلفات را به صورت مستند مورد بررسی قرار دهیم.

 به گزارش «نماینده» شمس‌الله شریعت‌نژاد  با اشاره به آخرین نتایج جلسات «تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری » در مجلس گفت: این هیئت مکاتباتی با دستگاه‌های نظارتی اعم از «دیوان محاسبات» و «سازمان بازرسی کل کشور» داشته است.

وی افزود: پیرو مکاتبات با دستگاه‌های نظارتی ۲۵ سوال تهیه و تقاضا شده تا این دستگاه‌ها مدارک و مستندات خود را درباره موضوعات مطرح شده ارائه دهند.

رئیس «هیئت تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری» تصریح کرد: تخلفات در زمینه منابع طبیعی و جنگل‌ها وجود دارد، اما بیش از آن نیاز داریم این تخلفات را به صورت مستند مورد بررسی قرار دهیم.

شریعت‌نژاد پیش‌تر - ۳ مرداد - گفته بود: در حال حاضر نمی‌شود گفت که تخلفات در حوزه منابع طبیعی از ناحیه مسئولین اتفاق افتاده یا اشخاص. البته بالاخره واقعیت این است یک عده افراد نیازمند به منابع طبیعی هستند و زندگی خود را از منابع طبیعی می‌گذرانند، اما یک عده هم هستند که به منابع طبیعی دست‌اندازی می‌کنند که این افراد مخاطب ما خواهند بود.