شناسهٔ خبر: 149074 - سرویس اقتصاد
منبع: فارس

نامه نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به سران قوا

سران قوا نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه‌ای خطاب به سران قوا خواستار افزایش تعداد جلسات این ستاد شدند.

به گزارش«نماینده»، نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه‌ای خطاب به سران قوا خواستار افزایش تعداد جلسات این ستاد شدند.

این نمایندگان در نامه خود پیشنهاد کرده‌اند که جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از جلسات دو هفته یکبار به هفته‌ای دو جلسه افزایش یابد تا زمان بیشتری به مبارزه با مفاسد اختصاص یابد.

در همین زمینه، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر و با اشاره به نامه رئیس قوه قضائیه به مقام معظم رهبری درباره برخورد با مفسدان اقتصادی،گفت: با توجه به اینکه قوه قضائیه مجوز خاص برای برخورد گرفته است باید سایر نهادها نیز اقدامات ویژه و خاصی انجام دهند.

وی برگزاری علنی دادگاه‌ها را یکی از مهمترین مجوزهای اخذشده در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی برشمرد و تأکید کرد: امروز مردم باید از چند و چون نحوه مبارزه با مفاسد و گلوگاه‌ها آگاه شوند و دیگر شاهد ذکر نام‌های اختصاری مانند «ب. ز»، «د.ذ»، «ر. ز»، «ص.ض» و ... نیستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به جزئیات نامه نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این نامه پیشنهاد کرده‌ایم تا جلسات ستاد از دو هفته یک جلسه به هفته‌ای دو جلسه افزایش یابد.

یوسفیان‌ملا علت نگارش این نامه را نیز اینگونه بیان کرد: «همانطوری که قرار است قوه قضائیه به صورت ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی را بررسی کند باید سایر نهادها نیز مفاسد اقتصادی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند از این رو ما خواستار افزایش جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم.»