شناسهٔ خبر: 148955 - سرویس مجلس
منبع: مهر

چنارانی: خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می‌کند

هاجر چنارانی43 نماینده مردم نیشابور در مجلس با بیان اینکه امروز خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می‌کند، به وضعیت نابسامان قراردادهای کارگران اشاره کرد و گفت: از کارگران چک سفید امضا می‌گیرند.

به گزارش«نماینده»، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اینجا خانه ملت است نه خانه دولت! آنچه امروز از بدنه اصولگرایان و اصلاح طلبان منفک شده فرصت طلبانی هستند که به دنبال منافع خودشان می‌گردند.

وی ادامه داد: کاری نکنیم که بعد از ۴۰ سال بگوییم بابت جمهوری اسلامی که خون‌بهای ۳۵۰ هزار شهید است خجالت می کشیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس در ادامه و با اشاره به مشکلات موجود در شرکت های شستا و بیمه روستاییان و عشایر و فولاد خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عدم امنیت شغلی در روابط کارگران باعث شده است که ۹۸ درصد آنها قراردادهای موقت داشته باشند و از آنها چک سفید امضا بگیرند.

چنارانی ادامه داد: امروز خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می کند، در حالی که شوراهای اسلامی کار و انجمن های صنفی کار باید فعال شوند و پیگیر حقوق کارگران باشند.

وی خطاب به ربیعی تصریح کرد: آیا شما می دانستید که در مجموعه شستا موبایل وارد کشور می شود؟ اگر نمی دانستید که غافل بوده اید و اگر هم می دانستید که خیانت کردید.