شناسهٔ خبر: 148329 - سرویس سیاست

باب خود انتقادی در شبکه سه باز شد

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما از باز شدن رویکرد خود انتقادی در این شبکه خبر داد.

به گزارش «نماینده»، علی فروغی مدیر شبکه ۳ سیما در صفحه اینستاگرامش از رویکرد خودانتقادی در این شبکه خبر داد و نوشت:

از معروف ترین داستان های اساطیری یونان باستان، قصه آشیل است.قهرمان داستان نبرد تروآ(که مارا یاد بازی دیدنی برد پیت میاندازد) قدرتمند،بزرگ و بی رقیب به نظر می رسد، الا اینکه پاشنه او تنها نقطه ضربه پذیر اوست.از اینجا اصطلاح "پاشنه آشیل" در فرهنگ عامه ما رایج می شود.به رغم همه دشمنی های داخلی و خارجی با صداوسیما، این سازمان همچنان آشیل مانده است، آنقدر که کوچکترین اتفاقی روی آنتن امواج اجتماعی بعدی را ایجاد می کند. اما بنظرم پاشنه این آشیل امروز فقدان گفتگوی مستقیم با مردم است.

اگر چه واقعا رسانه در خدمت مردم کار می کند ولی از فقدان این گفتگو برخی میانه داری می‌کنند و به اعتماد عمومی به رسانه لطمه می زنند. روایت مردم با همین نگاه طراحی و تولید شد و استقبال فوق العاده مردم برای توجه به این خلأ بود البته در سطحی دیگر... با همین نگاه پیشنهاد میکنم برنامه عصرگاهی شنبه حالا خورشید را ببینید.

با آقای رشید پور عزیز قرار گذاشتیم جریان مطالبه گری از مسئولین را از خودمان آغاز کنیم. رشیدپور سوالات و شایعات و ابهامات را از یکی از مدیران ارشد شبکه خواهد پرسید و ایشان نیز پاسخ خواهند داد.ما در شبکه سه  از این به بعد ان شاءالله بیشتر با مردم گفتگو خواهیم کرد.