شناسهٔ خبر: 147783 - سرویس پارلمان شهری
منبع: خبرگزاری دانشجو

وعده چندین و چند باره شهرداری درباره خط ۷ مترو

پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۵ ایستگاه از خط ۷ مترو تهران آماده است و در صورت اعلام زمان از سوی شهردار تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش «نماینده»   با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای افتتاح ۵ کیلومتر از خط ۷ مترو تهران اظهار کرد: ایستگاه‌های این بخش آماده است در صورتی که شهردار تهران صلاح بداند آن را افتتاح کند.

وی تصریح کرد: معاونت حمل و نقل ترافیک آمادگی خود را برای افتتاح خط به دفتر شهردار تهران اعلام کرده است و ما منتظر اعلام زمان از سوی شهردار تهران برای افتتاح هستیم.

پورسید آقایی با بیان اینکه سایر ایستگاه‌های خط ۷ نیز به مرور و در صورت تامین اعتبار افتتاح خواهد شد گفت: در حال حاضر دو خط ۶ و ۷ در دستور کار شرکت مترو قرار دارند ضمن اینکه برای راه‌اندازی ایستگاه‌ها و همچنین تجهیزات این خطوط نیازمند به اعتبارات ویژه هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: برای راه‌اندازی خط ۶ نیاز به اعتبار حدود هزار میلیارد تومان داریم ضمن اینکه با توجه به شرایط کشور و تحریم‌ها در آینده مشکلات بیشتری را برای تامین تجهیزات مورد نیاز در بحث مترو خواهیم داشت.

وی همچنین درخصوص ورود واگن‌های جدید به مترو نیز گفت: در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است ضمن اینکه دولت نیز در این زمینه وعده‌هایی داده است که امیدواریم در این بخش به وعده‌های خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، خبر آمادگی افتتاح خط ۷ مترو در حالی اعلام می‌شود که افشانی، شهرداری تهران چند روز پیش اعلام کرده بود که این خط شهریور ماه افتتاح می‌شود