شناسهٔ خبر: 146488 - سرویس پارلمان شهری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ترخیص «نجفی» از بیمارستان+عکس

نجفی عضو شورای شهر تهران گفت: وضعیت نجفی بسیار مساعد و وی طی عمل جراحی، به میزان قابل ملاحظه‌ای سلامتی خود را باز یافته است.

به گزارش «نماینده»، سیدحسن رسولی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای شهر تهران در تشریح حال عمومی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران و مراحل درمان وی، اظهار کرد: برای پیگیری وضعیت جسمانی آقای نجفی روز جمعه برای ملاقات او به بیمارستان رفتم. طبق سوالی که در خصوص وضعیت پزشکی ایشان پرسیدم بعد از عمل جراحی که انجام دادند وضعیت بسیار خوبی داشتند و قرار بر این بود که روز شنبه از بیمارستان مرخص شود.

وی با بیان اینکه وضعیت جسمانی و روحی نجفی بسیار مساعد بود، تصریح کرد: نجفی طی عمل جراحی اخیر، به میزان قابل ملاحظه‌ای سلامتی خود را باز یافته است.

گفتنی است؛ که محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران  در مصاحبه ای  در پاسخ به دلیل استعفای خود گفته بود؛ آنچه منجر به طرح موضوع استعفا شد، مسئله‌ای خارج از اراده من و مبتنی بر تقدیر الهی است. حدود یک ماه و نیم قبل بر اساس اعلام پزشکان معالج، مبتلا به بیماری‌ای شدم که هم مرحله درمان سخت و هم مرحله بعد از درمان طویل المدت است، از این رو به‌ناچار استعفا را مطرح کردم و از شورا خواهش می‌کنم عذر من را بپذیرند.

این تأکید شهردار تهران پیش از نیز وجود داشت و وی از اواخر سال گذشته بارها اعلام کرده بود به‌دلیل ابتلا به بیماری قادر به ادامه کار در کسوت شهردار تهران نیست و در نهایت  طی جلسه‌ای در پشت درهای بسته با استعفای دوم محمدعلی‌ نجفی شهردار تهران موافقت شد.