شناسهٔ خبر: 146456 - سرویس مجلس
منبع: خبرگزاری دانشجو

طرح نیم‌بها شدن تمام بلیط‌های سینما در ماه رمضان در دستور کار کمیسیون فرهنگی

ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: با توجه به اینکه افراد به دلیل شرایط روزه داری تا پیش از افطار کمتر به سینما می روند به نظر می رسد این طرح چندان از استقبال گسترده ای برخوردار نباشد.

به گزارش «نماینده» سیده فاطمه ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به طرح شورای صنفی مبنی بر نیم بها شدن بلیط های سینما تا پیش از افطار در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: معتقدم اگر می خواهیم چنین طرح هایی را به عنوان عامل تشویقی برای استقبال بیشتر تماشاگران از سینما در نظر بگیریم بهتر است آن را برای تمامی زمان های ایام ماه مبارک رمضان در نظر بگیریم.

وی افزود: بهتر است طرح نیم بها شدن بلیط سینماها در ماه مبارک رمضان که تا پیش از زمان افطار پیش بینی شده را برای تمامی ساعات روز در نظر بگیریم و تفاوتی میان قبل و بعد از افطار قائل نشویم. چرا که در این صورت استقبال تماشاگران و خانواده ها از سینما بیشتر خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه افراد به دلیل شرایط روزه داری تا پیش از افطار کمتر به سینما می روند به نظر می رسد این طرح چندان از استقبال گسترده ای برخوردار نباشد و از آنجایی که اجرایی کردن این طرح برای تمامی ساعات ایام ماه مبارک رمضان باعث استقبال گسترده تر مردم و عامل تشویقی بهتری برای خانواده ها تلقی می شود کمیسیون فرهنگی این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.