شناسهٔ خبر: 146418 - سرویس مجلس
منبع: فارس

ساداتی نژاد:انتقال سفارت آمریکا به قدس زمینه ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

ساداتی نژاد/2 نماینده کاشان، آران و بیدگل در مجلس با اشاره به مخالفت گسترده کشورها و ملت ها با انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس، تاکید کرد که قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین و متعلق به مردم مظلوم آن است.

به گزارش «نماینده»، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با محکومیت اقدام آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، این اقدام را موجب شعله ور شدن آتش خشم ملت های مسلمان و انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و در نهایت زمینه ساز محو و نابودی رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرسپرده و وابسته بودن مقامات کاخ سفید به صهیونیست ها، تصمیم و اقدام دولت ایالات متحده در انتقال سفارت این کشور به قدس را گویای دشمنی آشکار با مسلمانان و نشانه عمق کینه آنان نسبت به جهان اسلام دانست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی این اقدام وقیحانه و گستاخانه دولت آمریکا را بر خلاف قطعنامه های متعدد شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطعنامه‌های 242 و 338 این شورا دانست و نادیده گرفتن قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد از جانب رئیس جمهور امریکا را دلیلی روشن بر بی اعتباری سازمان های بین المللی و خوی استکباری دولتمردان آمریکا معرفی کرد.

ساداتی نژاد با اشاره به مخالفت گسترده و کم سابقه کشورها و ملت های منطقه و دیگر نقاط دنیا با انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس، تاکید کرد که قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین و متعلق به مردم مظلوم آن است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، طرح تقسیم بیت المقدس به دو بخش شرقی و غربی را مسأله ای خطرناک و توطئه ای خائنانه دانست و ارائه این طرح از جانب برخی حکومت های مرتجع و فاسد را همسو با منافع رژیم آپارتاید و کودک کش صهیونیستی ارزیابی کرد.