شناسهٔ خبر: 145686 - سرویس مجلس
منبع: فارس

ذوالنوری:پیگیری مجلس برای استفاده رایگان مردم از پیام‌رسان‌های داخلی

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از پیام‌رسان‌های داخلی را اعلام کردند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در نشست علنی امروز با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از پیام‌رسان‌های داخلی را اعلام کردند که تاکنون امضاهای پای این بیانیه به بیش از 140 امضا رسیده است.

وی افزود: در این بیانیه آمده است که امروز پیام‌رسان‌های خارجی تحت هیچ شرایطی حاضر نشدند دفتری در داخل کشور داشته باشند و قوانین کشور را رعایت کنند، خطر جدی برای مردم و اطلاعات مردم ما هستند. به ویژه اینکه امروز در حوزه اقتصادی کاسبی می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این بیانیه از دولت درخواست شده است که در جهت تقویت قدرت پیام‌رسان‌های داخلی نهایت همکاری و تلاش خود را داشته باشد تا پیام‌رسان‌های داخلی بتوانند سرویس‌های لازم را با پهنای باند و سرعت لازم با کمترین هزینه به کاربران ایرانی ارائه کنند.

ذوالنوری در پایان خاطرنشان کرد: با تلاشی که مجلس داشته قطعاً پیام‌رسان‌های داخلی رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و مردم در استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.