شناسهٔ خبر: 144958 - سرویس بین‌الملل
منبع: تسنیم

نگرانی صهیونیست‌ها از راهپیمایی "حق بازگشت" فلسطینیان

رئیس ستاد مشترک اسرائیل رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی درباره احتمال انفجار در مرزهای نوار غزه در آستانه برگزاری راهپیمایی حق بازگشت، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش«نماینده»، "گادی ایزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی نسبت به احتمال انفجار در مرزهای باریکه غزه در آستانه برگزاری راهپیمایی های حق بازگشت به سمت فلسطین اشغالی هشدار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "گادی ایزیکوت" خاطر نشان کرد که در سایه تنش های جاری در جنوب، ارتش صهیونیستی باید هشیار و آماده مقابله با هر گونه سناریویی باشد... ما با چالش های متعددی مواجه هستیم و در صورت وقوع هر گونه تحولی، با قدرت و قاطعیت واکنش نشان خواهیم داد.»

ایزنکوت در جریان مراسم اهدای تقدیرنامه به افسران برجسته ارتش صهیونیستی در پایگاه نظامی "بالماخیم" نسبت به انفجار اوضاع در مرزهای غزه در آستانه راهپیمایی های حق بازگشت هشدار داد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی بزرگ حق بازگشت در روز جمعه آینده، به شدت نگران انفجار اوضاع در اراضی اشغالی فلسطین است و ارتش صهیونیستی چندین گردان و دهها تک تیرانداز خود را در مناطق مختلف مرزهای فلسطین اشغالی مستقر کرده است تا به ادعای خود جلوی نفوذ فلسطینیان به مناطق مرزی فلسطین اشغالی را بگیرد.