شناسهٔ خبر: 144237 - سرویس چندرسانه‌ای
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

فیلم/ دانشجوی حامی فتنه به منافقین پیوست

معینی


فرزام معینی دانشجوی محکوم امنیتی که بارها در دانشگاه‌ به حمایت از فتنه‌گران پرداخته و به مدافعان حرم توهین کرده بود، به منافقین پیوست.
دانشجوی حامی فتنه به منافقین پیوست +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرزام معینی دانشجوی دانشگاه بین المللی قزوین بود که به دلیل محکومیت های امنیتی از این دانشگاه اخراج شد. او سپس در رشته‌ی فقه و حقوق در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل شد. وی در سال ۸۹ با فعالیت های تبلیغی علیه نظام به جرم اقدام علیه امنیت ملی، به یک سال حبس محکوم شد.

معینی بارها با چهره‌ای مردم دوست و با اقدامات تحریک آمیز، فضای دانشگاه را متشنج کرده و از فتنه‌گران حمایت می‌کرد و همچنین به مدافعان حرم نیز توهین کرده بود. به عنوان مثال او در اردیبهشت سال گذشته با اقدامات تحریک آمیز خود، فضای سالن سخنرانی سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت سابق را متشنج کرد.

یکی از اقدامات معینی در اردیبهشت امسال در یکی از سخنرانی‌های حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و کارشناس مسائل استراتژیک صورت گرفت که بحث آن تا چند روز در فضای مجازی داغ بود. وی پس از سخنرانی عباسی، پشت تریبون رفت و با بیان سخنان تند قصد فریب دانشجویان را داشت تا خود را دوستدار مردم بنمایاند. او با سخنان تشنج‌آمیز ضمن حمایت از فتنه‌گران، به مقدسات و مدافعان حرم توهین کرد و با استدلال‌های واهی از جنایت‌کاران و دشمنان ملت ایران حمایت کرد. در ادامه ویدئویی از سخنان توهین‌آمیز این محکوم امنیتی و پاسخ‌های مناسب عباسی را مشاهده می‌کنید.
معینی که همیشه در فعالیت‌های سیاسی خود با چهره‌ای صلح‌طلب و مردم‌دوست ظاهر می‌شد و به ظاهر به دفاع از حقوق مردم می‌پرداخت، به تازگی به دامان سازمان جنایتکار منافقین رفت و چهره‌ی حقیقی خود را نمایان کرد. وی ۲۱ بهمن در گردهمایی جوانان قیام که توسط سازمان منافقین یا همان مجاهدین خلق در برلین برگزار شد، حاضر شد و سخنرانی کرد. او در این سخنرانی، ضمن تکرار اتهامات واهی خود نسبت به جمهوری اسلامی، ارادت خاص خود نسبت به سازمان جنایت‌کار منافقین را نشان داد؛ سازمانی که خون بیش از هفده هزار تن از مردم و مسئولین کشور بر گردنشان است. در ادامه ویدئوی بخشی از سخنان او در این گردهمایی و عرض ارادت وی به منافقین را مشاهده می‌کنید.
وی در پایان سخنان خود، بخش‌هایی از حرف‌های موسی نصیر اوغلی ملقب به موسی خیابانی را با افتخار و با استفاده از لفظ شهید تکرار کرد. موسی خیابانی از اعضای اصلی و باسابقه سازمان منافقین بوده که خون هزاران نفر از مردم کشورمان بر گردن اوست؛ خیابانی در نهایت در سال ۶۰ در حین نبرد مسلحانه با نیروهای سپاه پاسداران و کمیته انقلاب، به هلاکت رسید. در ادامه این بخش از سخنان فرزام معینی به همراه تصاویری از جنایات منافقین را مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است دیدن این تصاویر برای همه‌ی سنین مناسب نیست.