شناسهٔ خبر: 143905 - سرویس جامعه
منبع: تسنیم

خنثی شدن برخی تحرکات در جداره مرزی

سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به وضعیت امنیتی بسیار خوب محل‌های برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در سراسر کشور از خنثی سازی برخی تحرکات در جداره مرزی توسط مرزبانان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین اشتری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: گزارش‌هایی که تا این لحظه به دست ما رسیده است حاکی از وضعیت امنیتی بسیار خوب در تمام شهرها و محل‌های راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب است که خوشبختانه این جشن بزرگ با نظم خاصی آغاز شده و ادامه دارد.

فرمانده ناجا افزود: پلیس در این راهپیمایی در کنار مردم حضور دارد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی مردم با نیروهای انتظامی تا پایان مراسم نیز مشکلی ایجاد نشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزارش‌هایی از تحرکات ضد امنیتی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن وجود داشته است یا خیر؟ گفت: تا این لحظه هیچ مورد خاصی نبوده ولی در جداره مرزی هوشیاری مرزبانان ما باعث خنثی شدن یکسری تحرکات شد اما در داخل کشور هیچ مشکل امنیتی وجود نداشته است.

سردار اشتری در پاسخ به سوال تسنیم درباره به کارگیری یگان‌های تخصصی از جمله یگان ویژه و هواناجا در راهپیمایی امروز گفت: کلیه پلیس‌های تخصصی و یگان‌های ناجا در آماده باش کامل به سر می‌برند و در اجرای نظم و امنیت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی دارند.

وی در پایان با تأکید بر این که پلیس در کنار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارد خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ باعث دلگرمی دوستان انقلاب و مأیوس شدن دشمنان خواهد بود و شعار مردم همدلی و همدلی و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب و امام راحل است.