شناسهٔ خبر: 143862 - سرویس سیاست

مسؤولان به تحقیر کره‌ای‌ها جواب مناسبی دهند

چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسؤولان امروز باید به تحقیر کره‌ای‌ها جواب مناسبی دهند و تا این اندازه تحقیر را نپذیرند.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران پنج‌شنبه‌شب در حاشیه یادواره شهید ثامنی‌راد در ورامین اظهار کرد: امروز با درس‌گرفتن از زمان جنگ تحمیلی توانسته‌ایم خودمان سلاح‌های گرم دقیقی بسازیم که تمام دنیا را متحیر کنیم.

وی با بیان اینکه لبنان نیز از انقلاب ما پیروی کرد، بیان کرد: زمانی که ملیت‌های مختلف به لبنان حمله کردند، نیروهای مسلح یا مسیحیان و ثروتمندان از لبنان بیرون نرفتند، بلکه همین تفکر انقلاب اسلامی و شیعیان که توسط امام راحل و شهید چمران تخم آن را کاشته شده بود، دشمنان را از کشور لبنان خارج کرد.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی راه امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهند و از سوی دیگر نیز گروه‌های مختلف جوانان شیعیان دنیا روحیه شهادت‌طلبی زیادی دارند و به همین دلیل نیز حکومت خودخوانده داعش را نابود کردند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که به آمریکا اعتماد نکنید و برخی اعتماد کردند و امروز پشیمان شده‌اند؛ مکتب ما نیز اسلام است و باید بگوییم افرادی که به امام خمینی (ره) و اسلام بی‌حرمتی کردند، از سوی مردم طرد شدند و به گوشه‌ای رفتند.

چمران گفت: تا این اندازه تحقیر را نباید بپذیریم که کره جنوبی ما را تحقیر کند اما مسؤولان ما پیگیری نکرده و جواب مناسبی ندهند.