شناسهٔ خبر: 143810 - سرویس مجلس

ذوالقدر در گفت‌وگو با «نماینده»:

«لاتاری» به معضلات جامعه پرداخته و پر مخاطب خواهد بود/رسانه ملی از افراد متخصص در برنامه هفت استفاده کند

ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فیلم‌هایی که معضلات و مشکلات جامعه را نشان دهد و از بطن جامعه باشد بیشترین مخاطب را خواهد داشت.

فاطمه ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «نماینده»، با اشاره به فیلم لاتاری اظهار داشت: این فیلم از فیلمنامه بسیار خوبی تشکیل شده است و به موضوع قاچاق انسان به بهانه های مختلفی همچون مدلینگ و کار در کشورهای مختلف از جمله ترکیه و امارات در این فیلم مطرح شده و به پیشنهادات کار در خارج از کشور برای زنان می پردازد.

وی افزود: بنده فکر می‌کنم فیلم‌هایی که معضلات و مشکلات جامعه را نشان دهد و از بطن جامعه باشد بیشترین مخاطب را خواهد داشت. همچنان ‌که تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم هم امیدوار بودند که «لاتاری» بتواند مخاطب زیادی را به خود جذب کند.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه شب گذشته هفت، گفت: نقد باید باشد ولی باید نقدی کارشناسی و منصفانه باشد و به گونه ای نباشد که به تخریب آن فیلم پرداخته شود و رسانه ملی باید در برنامه هایی مثل هفت از افرادی به عنوان مجری یا کارشناس استفاده کند که فردی باتجریه، متخصص و بی طرف باشد که حق فردی ضایع نشود.