شناسهٔ خبر: 143054 - سرویس سیاست
منبع: فارس

یک نماینده مجلس نام درج شده در لیست محمود صادقی درباره بدهکاران بانکی را تکذیب کرد+ مستندات

آزادی خواه2 عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ادعاهای محمود صادقی نماینده مردم تهران درباره یکی دیگر از بدهکاران بانک سرمایه کذب از آب درآمد و دادگاه فرد مورد نظر را تبرئه کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتشار اسامی برخی افراد توسط محمود صادقی نماینده مردم تهران به عنوان بدهکاران بانک سرمایه، گفت: تاکنون دو نفر از این افرادی که به عنوان بدهکار بانک سرمایه از سوی آقای صادقی مطرح شده‌اند ثابت شده که بدهکار نبوده‌اند؛ یکی آقای مدلل بود که آقای صادقی 24 بعد از انتشار این اسامی بابت موضوع آقای مدلل عذرخواهی کرد.

وی افزود: همچنین فرد دیگری که با عنوان بدهکار بانک سرمایه توسط آقای صادقی معرفی شده آقای حسین صرامی است که براساس حکم شعبه 6 دادگاه تجدیدنظر استان فارس که در بحث شکایتی که بانک سرمایه از آقای صرامی داشته حق به آقای صرامی رسیده است و بانک سرمایه محکوم شده است.

عضو فراکسیون مجلس اظهار داشت: شرکتی که متعلق به آقای صرامی بود به دلیل اینکه بدهکار بانک سرمایه معرفی شده بود در لیست شرکت‌های محروم قرار گرفته بود اما پس از تبرئه باید از لیست شرکت‌های محرومیت بانکی خارج می‌شد تا بتواند وام بگیرد، اما با وجود پیگیری‌ها از طریق آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی اما اتفاق مثبتی در این باره نیفتاده است.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: الان تعداد 200 نفر کارگر شرکت آقای صرامی حدود 6 ماه است که حقوق نگرفته‌اند و به خاطر جفای بانک سرمایه این شرکت نمی‌تواند وام بگیرد و بعد آقای محمود صادقی به دروغ می‌گوید که آقای صرامی به بانک سرمایه بدهکار است.

وی افزود: ما در نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی این موضوع را گزارش کردیم و خواستیم تا این شورا به موضوع وارد شود که شورای عالی امنیت ملی نیز به موضوع ورود پیدا کرده و کار در حال انجام است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: حرف من خطاب به آقای صادقی این است اینقدر به خاطر مسائل سیاسی با آبروی افراد بازی نکنید، آقای صادقی یک روز به آقای آملی لاریجانی انگ زد و شماره حسابی را به دروغ به عنوان شماره حساب شخصی وی عنوان کرد و امروز هم اینگونه می‌گوید؛ بهتر است انسان در ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهد و سپس اظهارنظر بکند.