شناسهٔ خبر: 141700 - سرویس سیاست
منبع: روابط عمومی حزب موتلفه

پیام دبیرکل حزب موتلفه در پی وقوع زلزله غرب کشور

حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پی وقوع زلزله غرب کشور پیامی صادر و تاکید کرد: آسیب دیدگان زمین لرزه غرب کشور اکنون نیازمند کمک‌های مردمی در سطح ملی هستند.

به گزارش «نماینده»، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پی وقوع زلزله غرب کشور پیامی صادر و تاکید کرد: آسیب دیدگان زمین لرزه غرب کشور اکنون نیازمند کمک‌های مردمی در سطح ملی هستند.

در این پیام آمده است: جان باختن جمع کثیری از هموطنان در زلزله خسارت‌بار استان‌های ایلام و کرمانشاه، موجی از اندوه و تاسف را در سراسر کشور برانگیخت. ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، از خدواند متعال می‌خواهم این رویداد تلخ و مصیبت بار را برای این عزیزان با صبر و شکیبایی توام کند.

این پیام می‌افزاید: آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور اکنون نیازمند کمک‌های مردمی در سطح ملی هستند. اینجانب از دبیران و اعضای دفاتر حزب موتلفه اسلامی در استان‌های کرمانشاه و ایلام می‌خواهم تا هرچه سریعتر به کمک مصدومین بشتابند و از هیچ کوششی در این امر کوتاهی نکنند.

در این پیام تصریح شده است: براساس اطلاعات رسیده کمک‌های سریع ارتش، سپاه، هلال احمر و سایر دستگاه‌های ذیربط به موقع بوده است. لازم می‌دانم از تلاش‌های خالصانه آنان تشکر و مزید توفیقات آنها را از خدواند متعال مسالت کنم.