شناسهٔ خبر: 141653 - سرویس مجلس
منبع: خبرگزاری دانشجو

توقیف کیهان بخاطر انتقام گیری از افشاگری‌های آن بوده است

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توقیف روزنامه کیهان به خاطر انتقام‌گیری از این روزنامه به خاطر افشاگری‌های آن بوده است.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تعجب آور خواندن توقیف روزنامه کیهان گفت: یکی از راه‌های شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی آزادی مطبوعات است و من وقتی خبر ایجاد محدودیت برای روزنامه کیهان را شنیدم بسیار متعجب شدم.

وی ادامه داد: در صورتی که بارها و بارها کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه امارات علیه تمامیت ارضی ما بیانیه دادند و اقداماتی را صورت دادند حال روزنامه کیهان به نقل از انصارالله یمن مطلبی را نوشته چرا باید توقیف شود.  

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان از نعمت‌های خدایی برای انقلاب اسلامی است و نشریه وزین کیهان در سال‌های بعد از انقلاب خدمات شایانی را برای انقلاب اسلامی داشته است و از انحراف‌هایی که برخی افراد و جریانات در داخل کشور ایجاد کردند با افشاگری و روشنگری که داشت از این انحرافات جلوگیری کرد.  

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که این نوع برخورد با نشریه وزینی مثل کیهان به خاطر برخی انتقام‌گیری‌ها از این روزنامه است به خاطر افشاگری سال‌های اخیر بوده است.