شناسهٔ خبر: 140913 - سرویس سیاست
منبع: مهر

ارتش نقش موثری در حمایت از جبهه مقاومت دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش با اهدای هزاران شهید، جانباز و ایثارگر و همچنین نقش فعال در حمایت از جبهه مقاومت نشان داده که ارتشی انقلابی است و پیرو ولایت است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته، با بیان اهداف تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل اظهار داشت: با توجه به رضایت مندی مقام معظم رهبری از این سازمان می توان نتیجه گرفت که در کار خودمان موفق بوده ایم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارتش به بیان برخی از مهمترین اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پرداخت و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای هزاران شهید، جانباز و ایثارگر و همچنین نقش فعال در حمایت از جبهه مقاومت نشان داده که ارتشی انقلابی است و پیرو ولایت است.

محمد حسنی با بیان اینکه مسئولان عالی رتبه نظام اجازه حضور مستقیم ارتش را در جبهه های مقاومت ندارند افزود: اگر این اجازه صادر می شد شما شاهد حضور بزرگ ارتش در جبهه مقاومت خواهید بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح به ویژه سپاه قدرتمند تبدیل به نیرویی بازدارنده شده که اگر دشمنان انقلاب دست به اقدامی نابخردانه بزنند شناسنامه سیاسی شان را باطل می کنیم.