شناسهٔ خبر: 140892 - سرویس سیاست

وقتی سایت «انتخاب» برای جلب‌توجه به درودیوار می‌زند!

جوابیه خبر انتخاب «نماینده»: عوامل پایگاه خبری «انتخاب» را به رعایت اخلاق و پرهیز از تهمت توصیه کرده و پیشنهاد می‌کنیم برای جلب توجه و پر کردن خلأهایشان، بجای حاشیه‌سازی به دنبال فعالیت رسانه‌ای صحیح باشند.

به گزارش «نماینده» سایت «انتخاب» که در زمان حیات مرحوم «هاشمی‌رفسنجانی» یکی از هواداران سرسخت وی بوده و پس از فوت ایشان منزوی شده بود، در اقدامی ناشیانه و با هدف جلب توجه، سعی در حاشیه‌سازی برای پایگاه خبری «نماینده» نموده و نسبت به انتشار مطلبی در این وبگاه اعتراض کرده است.

مطلب مورد اشاره، خبری است که با عنوان «از رئیس ناشی شورا تا در گوشی حرف زدن اعضا» منتشر شده و جزئیاتی از دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که به ریاست «محسن هاشمی» برگزار شده است را روایت می‌کند.

برای مشاهدۀ در ابعاد بزرگتر، روی آن کلیک کنید

توضیح نخست آنکه تیتر و متن مطلب مورد اشاره که «انتخاب» آن را «توهین‌آمیز» خوانده است، عیناً از «خبرگزاری فارس» بازنشر شده و به منبع مطلب نیز همان ابتدای خبر تصریح شده است؛ ضمن اینکه اساساً «ناشی» خواندن رئیس شورا در این تیتر، ارتباطی به «خبرگزاری فارس» یا «نماینده» ندارد و برگرفته از عبارتی است که شخص «محسن هاشمی» در اظهاراتش بر آن تأکید کرده است.

بـاایـن‌وجـود سـایت منزوی‌شدۀ «انتخـاب» تـلاش دارد با انتسـاب ایـن خبـر بـه «نماینده» بهـره‌بـرداری سیاسـی نمـوده و مسئولـیت آن را متـوجـه فرزند دکتر «غلامـعلی حدادعادل» نمایـد؛ در ایـن خصـوص نیز ذکـر ایـن نکتـه ضـروری است ـ همانطور که در بخش دربارۀ ما قابل ملاحظه است ـ  ایشـان هیچـگونـه مسئولیتـی در پایـگاه خبـری و ماهـنامه «نماینده» نـدارد.

برای مشاهدۀ در ابعاد بزرگتر، روی آن کلیک کنید

در پـایـان، ضمــن تـوصیـه بـه عوامـل پایـگاه خبـری «انتخاب» بـرای رعـایت اخـلاق و پـرهیـز از تهـمت، پیشـنهـاد می‌کنیـم بـرای جلب توجـه و پـر کـردن خلأهـایـشان، بجـای حاشیـه‌سـازی بـه دنبـال فـعالیت رسـانـه‌ای صـحیـح بـاشنـد.

همچنین به مسئولان توصیه می‌کنیم در رفتار و گفتار خود به نحوی دقت کنند تا نقل صریح سخنان آنها موجب ایجاد سوءتفاهم برای هوادارانشان نشود.

ماهـنـامه و پایـگاه خبـری «نماینده» در طـول سال‌هـای فعـالیت خـود افـتـخار دارد ضـمـن حفـظ و پافشـاری بر مـواضـع اصـولـی و انقـلابـی، هیـچ‌گونـه توهـین یا تهمتـی بـه اشـخاص یا نهادها نداشتـه، اخلاق رسانـه‌ای را رعایت کـرده و خـواهـد کـرد.