شناسهٔ خبر: 140617 - سرویس «نماینده کاغذی»
منبع: ماهنامه نماینده

نخستین شماره ماهنامه تحلیلی «نماینده» منتشر شد

ماهنامه نماینده نخستین شماره از ماهنامه «نماینده» با تمرکز بر مسائل و تحولات مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

به گزارش «نماینده» این ماهنامه که تنها مجله تخصصی حوزه مجلس به شمار می‌رود، در طول ۵ سال گذشته ابتدا در قالب پایگاه خبری‌تحلیلی فعالیت خود را آغاز کرد و در گام دوم با انتشار «هفته‌نامه» پا به عرصه رسانه‌های مکتوب گذاشت و بیش از ۸۰ شماره از آن منتشر شد.

گفتنی است ماهنامه نماینده با ارتقاء سطح تحلیلی و تبیینی نسبت به هفته‌نامه، بر آن است موضوعات مطرح در زمینه مجلس را، با عبور از جنجال‌های خبری روزمره مورد بررسی قرار دهد و در همین راستا اقدامات تک‌تک فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مجلس و حتی حواشی صحن علنی بهارستان به طور مستقل در این ماهنامه سهم قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس این گزارش، اولین شماره از ماهنامه «نماینده» در ۱۵۶ صفحه روانه پیشخوان مطبوعات کشور شده و تیتر اول خود را به ارزیابی «میزان کارآمدی مجلس دهم در امر نظارت» بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی اختصاص داده است.

به گفته دست‌اندرکاران این ماهنامه، بررسی عوامل معطل ماندن برخی طرح‌ها و لوایح روی میز نمایندگان و از سوی دیگر اجرا نشدن بعضی از قوانین توسط دولت، بخش‌های ثابت این مجله است که در هر شماره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

«نگاهی به رویکرد تکنوکراتیسم در مدیریت شهری»، «عملکرد دولت یازدهم در احیای سازمان مدیریت»، «بلاتکلیفی وزارت علوم» و «تأملی در روابط رسانه‌ها با نمایندگان» نیز عناوین پرونده‌های دیگری است که در این شماره به آن‌ها پرداخته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیۀ ماهنامه با شماره ۶۶۷۶۳۵۵۲ تماس بگیرند.