شناسهٔ خبر: 140192 - سرویس جامعه
منبع: تسنیم

رسانه زبان گویای انقلاب است

غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج متعلق به جناح و گروه خاصی نیست گفت: رسانه زبان گویای انقلاب است.

به گزارش «نماینده»؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج رسانه باید برای مقابله با هجمه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می‌شود، برنامه عملی داشته باشد؛ رسانه زبان گویای انقلاب بوده و زبان گویای این انقلاب بسیج رسانه است.

وی تاکید کرد: بسیج متعلق به جناح و گروه خاصی نیست و هرکس نیت و عملش برای اسلام باشد، در هر جای دنیا  که باشد یک بسیجی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هم‌افزایی، صبر و تحمل و بی‌هیاهو عمل کردن، شرط حضور در جبهه انقلاب است، تصریح کرد:هم‌افزایی باعث پیشرفت ما می‌شود بنابراین سیره شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس این بود که در راه مبارزه با دشمن متحد عمل می‌کردند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا از اولویتهای بسیج است، تاکید کرد: بسیجیان و فرماندهان بسیج باید با حضور مستمر در مساجد و سرکشی از خانواده‌های شهدا و محرومی که نیاز به توجه و کمک دارند، چهره واقعی بسیج را به نمایش بگذارند.

وی افزود: امروز دشمن یک جبهه جدیدتر، پیشرفته‌تر و عمیق‌تر را تشکیل داده است که در آن به روی همه باز است و پیش روی آن در عمق خانه‌ها و محل زندگی‌مان است و اکثر مخاطبان فضای مجازی در کشورهای جهان و در کشور ما جوانان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری نیز بخش دیگری از فعالیتهای بسیج رسانه بوده که همان مطالبه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.