شناسهٔ خبر: 139363 - سرویس مجلس
منبع: میزان

وزرای پیشنهادی به فراکسیون «نمایندگان‌ولایی» می‌روند + جدول زمانبندی

نقوی حسینی/1 سخنگوی «فراکسیون نمایندگان‌ولایی» زمان برگزاری جلسات این فراکسیون با وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را اعلام کرد.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به جزئیات برگزاری جلسات فراکسیون نمایندگان‌ولایی با وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در هفته جاری گفت: بر اساس زمانبندی مقرر شده تا این فراکسیون  صبح یکشنبه (۲۲ مردادماه) با وزرای پیشنهادی ۱. «امور خارجه» و ۲. «نیرو» جلسه داشته باشد.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: همچنین قرار است بعدازظهر روز یکشنبه اعضای فراکسیون میزبان وزرای پیشنهادی ۳. «صنعت، معدن و تجارت» و ۴. «دادگستری» باشند.

سخنگوی «فراکسیون نمایندگان ولایی» ادامه داد: بر اساس این زمانبدی،   وزاری پیشنهادی ۵. «کشور» و ۶. «آموزش و پرورش» صبح روز دوشنبه(۲۳ مردادماه) میهمان فراکسیون نمایندگان ولایی خواهند بود تا به سوالات نمایندگان درباره برنامه های خود برای ۴ سال آتی کابینه دوازدهم پاسخ دهند.

وی افزود: همچنی وزرای پیشنهادی ۷. «امور اقتصاد و دارائی»، ۸. «نفت» و ۹. «فرهنگ و ارشاد اسلامی» نیز صبح روز سه شنبه(۲۴ مردادماه) با حضور در مجلس شورای اسلامی میهمان جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی خواهند بود و برنامه های خود را برای ۴ سال آتی شرح خواهند داد.

نقوی حسینی در ادامه بیان داشت: همچنین در ادامه این نشست‌ها مقرر شد تا وزرای پیشنهادی ۱۰. «اطلاعات»، ۱۱. «جهاد کشاورزی» و ۱۲. «ارتباطات و فناوری اطلاعات» در روز چهارشنبه(۲۵ مردادماه)   میهمان فراکسیون نمایندگان ولایی باشند.

سخنگوی «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همچنین مقرر شده وزرای پیشنهادی ۱۳. «ورزش و امور جوانان» و ۱۴. «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» اجتماعی صبح روز پنجشنبه(۲۶ مردادماه) در جلسه فراکسیون حضور می یابند و درباره برنامه‌های خود صحبت می‌کنند.

کابینه دولت ۱۸ وزیر دارد که رئیس جمهور ۱۷ وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرده است.