شناسهٔ خبر: 139338 - سرویس مجلس
منبع: مهر

در گفتگو با حاجی بابایی؛

برنامه حضور وزرای پیشنهادی در فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام شد

حاجی بابایی/2 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، برنامه حضور وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در جلسات هفته جاری این فراکسیون را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به برنامه حضور وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در فراکسیون نمایندگان ولایی در هفته جاری اظهار داشت: این فراکسیون از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح فردا میزبان وزرای پیشنهادی امور خارجه و نیرو خواهد بود و ساعت ۱۸ بعدازظهر فردا نیز وزرای صنعت و معدن و دادگستری در این فراکسیون حضور می‌یابند.

وی افزود: در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه نیز از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح وزرای کشور و آموزش و پرورش به این فراکسیون می‌آیند و در روز سه‌شنبه نیز، پیش از آغاز جلسه علنی و از ساعت ۶:۴۵ دقیقه وزرای اقتصاد، نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان فراکسیون نمایندگان ولایی خواهند بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح وزرای اطلاعات، جهاد کشاورزی و ارتباطات به فراکسیون می‌آیند و در نهایت در روز پنجشنبه بیستم مرداد ماه وزرای ورزش و جوانان و کار با حضور در فراکسیون نمایندگان ولایی، برنامه‌های خود را تشریح خواهند کرد.