شناسهٔ خبر: 139316 - سرویس سیاست
منبع: مهر

در پیامی؛

آیت الله جنتی شهادت مدافع حرم «محسن حججی» را تبریک و تسلیت گفت

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان شهادت رزمنده مدافع حرم «محسن حججی» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش «نماینده» به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی، شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم اهل بیت (ع) را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار شهدای کربلا و دست پرورده مکتب امام خمینی (ره) قاب تصویری پدید آورد که به سند گویا و ماندگار رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش بدل گردید.

آرامش و اطمینان خاطر ملهم از اعتقاد به آرمانهای اصیل اسلام و انقلاب آنچنان در نگاه نافذ و مصمّم شهید محسن حُججی رخ نمود که گواه مرز روشن حق و باطل گردید.

ملّت غیور و قهرمان ایران به خوبی واقف است که این شهادتها عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و عامل ثبات و امنیت کشور بوده و بازتاب های گسترده و فراگیر حقیقی و مجازی تکریم این شهید عزیز و سایر شهدا گواه قدرشناسی و بصیرت این ملت فهیم و انقلابی است.

امروز بر همگان روشن است که تنها راه رسیدن به فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت ، حرکت در مسیر شهدا و آرمان های بلند امام راحل عظیم الشأن با پیروی از ولایت فقیه است.

داعشی ها و تکفیری های نامسلمان نیز بدانند که با این جنایات و ددمنشی ها طرفی نبسته و نه تنها نمی توانند مانع شکست های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت شوند،‌ بلکه عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت در ایران و اقصی نقاط عالم را برای قطع دست ایشان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

اینجانب به پدر ،‌مادر ،‌ همسر و فرزند نونهال و مقاوم این شهید بزرگوار که مانند سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به وجه الله نظر کرده و شهد شیرین شهادت نوشیده است تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی اجر و صبر برای شان مسألت می نمایم.

احمدجنتی

رییس مجلس خبرگان رهبری

دبیر شورای نگهبان»