شناسهٔ خبر: 139303 - سرویس مجلس
منبع: مهر

آزادیخواه مطرح کرد:

خواهان تحول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم/صالحی توانمند است

احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه ما به دنبال تحول در وزارت فرهنگ و ارشاد هستیم، گفت: ما خواهان ادامه روند قبلی نیستیم و آقای صالحی را فردی توانا در ایجاد تحولات اساسی می دانیم.

به گزارش «نماینده» احد ازادیخواه در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: آقای صالحی امیری آرامش خوبی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد کردند اگرچه اشکالاتی در دوره وزارت ایشان به ویژه در حوزه سینمایی ایجاد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه ما به دنبال تحول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم، گفت: ما خواهان ادامه روند قبلی نیستیم و آقای صالحی را فردی توانا در ایجاد تحولات اساسی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: سینماهای ما در کشور حال و روز خوبی ندارد امیدواریم سینماهای جمهوری اسلامی متحول شده و به سینماهای سطحی تبدیل نشوند.

وی گفت: کمیته ای که اخیرا در مورد بازنگری فیلم های توقیف شده ایجاد شد کاملا غیرقانونی بود زیرا در کشور ما شورای صدور پروانه نمایش داریم اگر فیلمی توقیف شود این شورا حق توقیف دارد و نیازی به رفع توقیف وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون قضائی با انتقاد از تعلل دولت از ارائه لایح جامع رسانه گفت: فضای مجازی از مهمترین نمونه هایی است که باید دولت هر چه زودتر آن را ساماندهی کند.