شناسهٔ خبر: 138170 - سرویس سیاست
منبع: تسنیم

واکنش سلطانی‌فر به حضور در کابینه دوازدهم

سلطانی فرد43 وزیر ورزش و جوانان با بیان "باید وزیر ورزش بودنم در کابینه دوازدهم را از آقای روحانی بپرسید"، گفت: اگر شرایط و زمینه فراهم شود دیدار سرخابی‌های پایتخت در آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده»، مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش در جریان بازدید از مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان مرکزی استان خود بنده است چراکه بنده سال‌ها در اینجا استاندار بودم و خاطرات خوب زیادی از این استان دارم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امروز هم به این استان آمدیم هم چند پروژه را ببینیم تا وضعیت پروژه‌ها بررسی کنیم و با کمک استاندار و نمایندگان بتوانیم ترتیبی اتخاذ کنیم که از منابع و ردیف‌های مختلف هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام همچون سالن ورزشی ۳۵۰۰ نفری که فونداسیون آن اجرا شده و اسکلت آن درحال حمل و نصب است، انجام پذیرد.

وی افزود: به‌امید خدا با این‌که پروژه بزرگی است دوستان قول دادند تا این پروژه را تا یک سال آینده تکمیل کنند که امکان خوبی برای ورزش‌های سالنی استان مرکزی باشد.

سلطانی‌فر تصریح کرد: استان مرکزی در خیلی از رشته‌های ورزشی میدانی و سالنی دارای استعدادهای مختلفی است که اگر زیرساخت‌ها و امکانات سخت‌افزاری را بتوانیم تأمین کنیم حتماً خبرهای خوشی در آینده از ورزش استان خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بعد از این، جلسه‌ای با هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان خواهیم داشت و مشکلات و مسائل آنها را بررسی خواهیم کرد و در ادامه هم جلسه‌ای با مدیران ارشد استان خواهیم داشت.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: قرار است از مجموعه دهکده المپیک هم بازدید کنیم و با هماهنگی استاندار پیگیری خواهیم کرد البته فعلاً تکمیل این پروژه‌های نیمه‌کاره در یک سال آینده مورد توجه ماست.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدار سرخابی‌های پایتخت در آلمان گفت: اگر شرایط و زمینه‌اش فراهم شود برگزار می‌شود البته منوط به این است که هماهنگی با مسئولان ورزش آلمان انجام و مقدمات فراهم شود.

وی درباره حضور در کابینه دوازدهم ادامه داد: این را از آقای دکتر روحانی بپرسید.