شناسهٔ خبر: 136718 - سرویس سیاست
منبع: مهر

عضو هیات رئیسه شورای شهر اعلام کرد:

متأسفانه هیئت نظارت، آمار هیچ صندوقی را ندارد /واگذاری مسئولیت‌های هیات نظارت به هیات اجرایی

پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با انتقاد از نحوه شمارش آمار آرای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گفت: هیات نظارت مسئولیت‌های خود را به هیات اجرایی واگذار کرده است.

به گزارش «نماینده» محسن پیرهادی در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه باید آمار تمام صندوق‌های رای در اختیار هیئت نظارت باشد، گفت: متأسفانه هیئت نظارت، آمار هیچ صندوقی را ندارد و به نظر می‌رسد تمام مسئولیت‌های خود را در این حوزه به وزارت کشور داده است.

وی با اشاره به دیدار برخی از اعضای شورا با رئیس مجلس گفت: هیئت نظارت باید خود آرا را تجمیع کند که این کار را انجام نداده است.

پیرهادی اعلام کرد: ما درخواست خاصی نداریم و تأکیدی نیز بر نتایج انتخابات نداشته و نداریم و تنها درخواست قانونی ما بازشماری ۱۰ درصد صندوق‌ها است و اینکه فرایند قانونی در این رابطه رعایت شود.

وی تأکید کرد: درخواست تمکین به قانون درخواست زیادی نیست اما در برابر این خواسته برخی فرافکنی می‌کنند. این برای اولین بار در انتخابات است که تجمیع در هیئت اجرایی انجام می‌شود.

پیرهادی تأکید کرد: ما نتیجه انتخابات را پذیرفته‌ایم و معتقدیم میزان رای ملت است اما حق اعتراض قانونی ما نیز پذیرفته شود.