شناسهٔ خبر: 136632 - سرویس سیاست
منبع: مهر

تشکر از رای مردم تهران/پیگیری ایجاد شبکه مطالعات راهبردی تهران

اقراریان43 یک کاندیدای انتخابات پنجم شورای شهر تهران گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت محیط‌های دانشگاهی شبکه مطالعات راهبردی شهر تهران را برای حل مشکلات جهان شهر تهران ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان یکی از اعضای لیست خدمت از شهروندان تهرانی به خاطر حضور باشکوه در انتخابات شوراها تشکر کرد. در پیام اقراریان آمده است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قالَ موسیٰ لِقَومِهِ استَعینوا بِاللَّهِ وَاصبِروا ۖ إِنَّ الأَرضَ لِلَّهِ یورِثُها مَن یَشاءُ مِن عِبادِهِ ۖ وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ.
سوره مبارکه الأعراف آیه ۱۲۸
موسی به قوم خود گفت: «از خدا یاری جویید، و استقامت پیشه کنید، که زمین از آن خداست، و آن را به هر کس از بندگانش که بخواهد، واگذار می‌کند؛ و سرانجام (نیک) برای پرهیزکاران است.

مردم شریف تهران، ری و تجریش

خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه و توجه بی نظیر شما مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، عظمت و شکوه مردم سالاری دینی را در سایه ولایت مطلقه فقیه بیش از پیش نمایان ساخت. این کمترین درگاه الهی با تبریک به منتخبین شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و آرزوی توفیق خدمت صادقانه، بر خود فرض می‌دانم ضمن احترام به انتخاب تمامی رای‌دهندگان در برابر ۳۳۹۷۴۰ نفری که نام اینجانب را بر ورقه‌های رای خویش نوشتند بواسطه اعتماد ارزشمندشان به این پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی، سر تعظیم فرود آورده و از زحمات بی‌دریغ خواهران و برادران گرامی که در این مدت به نام این حقیر به ترویج گفتمان شهر اسلامی پرداختند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و به تمامی این عزیزان از لسان حافظ عرضه می‌دارم.
بشکست اگر دل من، به فدای چشم مستت
سر خوم می سلامت، شکند اگر سبوئی
همچنین ضمن سپاس ویژه از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثاگران خاصه خانواده معظم شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای، لازم است از تمام قشرها، گروه‌ها و شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و … به ویژه همسنگران بسیجی ام و جوانان عزیز و کارگران زحمت کش به دلیل حمایت هایشان در این عرصه تشکر و قدردانی نمایم. دستاورد مهم این انتخابات برای اینجانب و دیگر دوستان و همراهانم، تشکیل یک شبکه مؤمن و انقلابی و همچنین پیوند بی نظیر نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که می‌تواند فارغ از دسته‌بندی‌های رایج سیاسی زمینه ساز تشکیل یک تشکل جوان و کارآمد با عنوان نسل نو باشد.
نسلی نو که رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در ۲۱ آبان ۱۳۸۵ دربارهٔ ویژگی‌های آن فرمودند: نسل نو، نسل تازه‌نفس و نسل امیدوار به آینده، همیشه این امکان را به یک کشور و یک ملت می‌دهد که با ابتکارات خود آینده را آنچنان که شایستهٔ آن ملت است، بسازد.

اینجانب این فرصت بی نظیر را مغتنم دانسته و از خداوند متعال امید آن دارم بر اساس عهدی که با شما بستم بتوانم با بهره‌گیری از ظرفیت بی به دلیل محیط‌های علمی و دانشگاهی به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند شهر تهران و با کمک نخبگان پس از تشکیل شبکه مطالعات راهبردی شهر تهران گامی مهم در جهت حل مشکلات جهان شهر تهران بردارم و در این مسیر از یکایک شما برادران و خواهران ارجمند می‌خواهم تا بنده را در این امر خطیر همراهی نمایید. در پایان از حسن اعتماد و تلاش‌های مجاهدانه جناب آقای مهندس چمران و جناب آقای سروری رئیس محترم ستاد لیست خدمت و دیگر همراهان و همکارانشان به ویژه برادر عزیزم جناب دکتر صادقی بعنوان دبیر ستاد تقدیر و تشکر می‌نمایم و برای تمامی اعضای این لیست خدمت آرزوی توفیق خدمتگذاری به مردم شریف کشورمان در دیگر عرصه‌ها را دارم.

والعاقبة للمتقین
برادر کوچک شما مهدی اقراریان
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش»