شناسهٔ خبر: 136612 - سرویس سیاست
منبع: فارس

رئیسی با پشتوانه رای ۱۶ میلیونی وضعیت استثنایی دارد

ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عنوان کرد: موفقیت رئیس‌جمهور آرزوی هر ایرانی است، اگر او با همین انگیزه و روحیه و پشتکار روزهای اخیر به جنگ مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصاد و معیشت مردم برود حتما توفیقات خوبی نصیب ملت خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در کانال شخصی اش نوشت:  جناب آقای حسن روحانی، با کسب اکثریت آراء ملت، برای بار دوم رئیس جمهور قانونی جمهوری اسلامی ایران شد. این پیروزی را به ایشان تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

آقای روحانی در سه هفته آخر رقابت‌های انتخاباتی با گذشته متفاوت نشان داد. او با اقدامات متعدد و استفاده هوشمندانه و حداکثری از همه مزیت های نسبی خود توانست از لاک دفاعی بیرون آمده و نسبت به رقبا موضع تهاجمی بگیرد.

موفقیت رئیس‌جمهور آرزوی هر ایرانی است. اگر او با همین انگیزه و روحیه و پشتکار روزهای اخیر به جنگ مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصاد و معیشت مردم برود حتما توفیقات خوبی نصیب ملت خواهد شد.

به جناب آقای رئیسی هم خدا قوت می گویم. او با پشتوانه قریب به ۱۶ میلیون رای که در تاریخ انتخابات کشور به عنوان نفر دوم بی سابقه است، وضعیت استثنایی دارد و می‌تواند در جایگاه نظارتی و آلترناتیو قوی نسبت به دولت، در پی گیری مطالبات مردم و ضمانت اجرایی و عده ها نقش تاریخی ایفا کند.

ملت به همه مسئولان و مدیران و سیاسیون فرصت دوباره داد. مثل همیشه!