شناسهٔ خبر: 136542 - سرویس سیاست
منبع: مهر

هیچ دخالتی در مراحل انتخابات صورت نمی گیرد

رحمانی فضلی/2 وزیر کشور با اشاره به اینکه مردم حضور به موقع و مستمر سر صندوق ها داشته باشندگفت: هیچ گونه تغییر و هیچ گونه دخالتی در هیچ مرحله ای اتفاق نخواهد افتاد حتی برای یک رای.

به گزارش «نماینده»، رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبر نگاران حضور یافت.

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: به لطف خداوند و با زحماتی که همه دست اندکاران انتخابات داشتند امروز ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و ورستا آغاز می شود

وزیر کشور ادامه داد: از مردم که در ایام انتخابات با حضور پر شور و رعایت قوانین وزارت کشور شرایط آرامی را ایجاد کردند، تشکر می کنم.

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: مردم حضور به موقع و مستمر سر صندوق ها داشته باشند تا بتوانیم از وقت ۱۲ ساعته استفاده کرده و نیاز به تمدید های زیاد نباشد.

وزیر کشور ادامه داد: امروز احتمال بروز شایعات و گمانه زنی هایی در فضای مجازی و رسانه ها وجود دارد بدون توجه به شایعات و گمانه زنی ها نگاه همه به صدا و سیما و توصیه های وزارت کشور برای انتخابات باشد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و نظارت با اطمینان کامل و برنامه ریزی دقیق صیانت از آرای ملت را در تمام مراحل حفظ خواهند کرد و هیچ گونه تغییر و هیچ گونه دخالتی در هیچ مرحله ای اتفاق نخواهد افتاد حتی برای یک رای، این را به همه مردم اطمینان می دهیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تاکید داشتند که دستگاه های نظارتی و اجرایی مورد اعتماد ایشان هستند و مردم باید با اطمینان خاطر پای صندوق های رای بروند

رحمانی فضلی تاکید کرد: مردم هر گونه مشاهده تخلف و یا عدم رعایت قوانین را به استانداری ها و فرمانداری ها اعلام کنند.

وزیر کشور ادامه داد: در خاتمه اعلام آغاز رای گیری را از همین طریق به استانداری ها و فرمانداری ها اعلام می کنم ان شا الله بتوانیم حماسه جدیدی را برای کشور عزیزمان و انقلاب اسلامی داشته باشیم.