شناسهٔ خبر: 136508 - سرویس سیاست
منبع: مهر

اختری در جمع روحانیون حامی رئیسی:

تشکر از حرکت وقت شناسانه و شجاعانه قالیباف

اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: از حرکت وقت شناسانه و شجاعانه قالیباف تشکر می کنم. انصافا ایثار و آینده نگری کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: از حرکت وقت شناسانه و شجاعانه قالیباف تشکر می کنم. انصافا ایثار و آینده نگری کرد.  

وی یکی از راه تشخیص صلاح برای اسلام ناب و انقلابی که حضرت امام آن را بازتولید کرد، موضع گیری دشمن دانست و بیان داشت: چون موضع دشمن با اسلام هراسی همراه است، می تواند برای ما نشانه خوبی باشد. رسانه های دشمنان هجمه وارد می کنند که به فلانی رای بدهید یا به فلانی رای ندهید؛ ما از این موضوع احساس خطر می کنیم. هر وقت دشمن منفعل شد، بدانید که حرکت شما صحیح است.  

 دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند، مبادا کسی را انتخاب کنید که چشم امید دشمن به او باشد. اگر جامعه ما در وضعیتی قرار بگیرد که صحبت های استکبار کارساز شود، تمام علما باید احساس مسئولیت کنند.  

وی بزرگ ترین گناه را پذیرش ولایت طاغوت و استکبار دانست و گفت: چرا دشمن این قدر امیدوار شده است؟ ما از خدا استمداد می کنیم که کمک کند در این جهاد کبیر انجام وظیفه کنیم.   من از سال ۶۴ که امام جمعه سمنان بودم، آقای رییسی را می شناسم. امیدوارم ایشان از کسانی نباشد که نشود به وی پیشنهاد داد که البته این طور قطعا نیست.