شناسهٔ خبر: 136046 - سرویس مجلس
منبع: فارس

موسوی لارگانی:

مخالفان نظارت استصوابی و مدعی دموکراسی نامزد شوراها را فله‌ای رد کردند

موسوی لارگانی/2 نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: جالب است افرادی که نامزدهای انتخابات شوراها را ردصلاحیت کرده‌اند افراد مدعی دموکراسی و مخالف نظارت استصوابی هستند؛ حال که نوبت به خود آنها رسیده است، رقبای خود را فله‌ای رد کرده‌اند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ردصلاحیت فله‌ای کاندیداهای انتخابات شوراها توسط اصلاح طلبان، اظهار داشت: با آنکه اصلاح طلبان همیشه دم از انتخابات آزاد و حق تعیین سرنوشت توسط خود مردم را می‌دهند اما متاسفانه بسیاری از چهره‌های موجه رد صلاحیت‌ شده‌اند.

وی افزود: افراد صلاحیت‌ شده عموما منتسب به رقیب آنها در انتخابات هستند و این اتفاق در حالی رخ داده که در این رابطه هیچ جواب قانع کننده‌ای به افکار عمومی داده نمی‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم ورود صریح و جدی لزوم ورود رئیس مجلس، عنوان کرد: جالب است افرادی که نامزدهای انتخابات شوراها را ردصلاحیت کرده‌اند افراد مدعی دموکراسی و مخالف نظارت استصوابی هستند؛ حال که نوبت به خود آنها رسیده است، رقبای خود را فله‌ای رد کرده‌اند.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: این افراد عملا قصد دارند انتخابات شوراها را مهندسی کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: لازم است رئیس مجلس شورای اسلامی رأسا به این موضوع ورود کرده و از این سیاسی کاری ها جلوگیری کند.