شناسهٔ خبر: 135606 - سرویس جامعه
منبع: تسنیم

حضور فعال اوقاف در فضای مجازی پس از تاکیدات مقام معظم رهبری

فضای مجازی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه پس از تاکید مقام معظم رهبری بر حضور فعال و موثر در فضای مجازی، فعالیت ما در این فضا افزایش یافت،‌ گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه بیش از پنج سال است که به بحث فضای مجازی به طور ویژه ورود داشته است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی متقی درباره به‌کارگیری روشهای جذاب برای جذب جوانان در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان اظهار کرد: تمام فعالیتهای «خیمه‌های معرفت» برای جذب جوانان است.

وی درباره برگزاری خیمه‌های معرفت در تمامی فصول تصریح کرد: خیمه معرفت یعنی مکانی که مُبلغان در آنجا حضور می‌یابند و پاسخگوی سوالات مردم هستند اما این خیمه‌ها فقط در مناسبتهای خاصی مثل عید نوروز در قالب طرح آرامش بهاری برگزار می‌شد.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف افزود: خیمه معرفت در برخی استانهای سردسیر در عید نوروز بازدهی لازم را ندارد بنابراین می‌توان در ایامی مثل تابستان در آنجا خیمه معرفت را راه‌اندازی کرد که آن هم مستلزم بودجه لازم خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی متقی درباره حضور فعال سازمان اوقاف در فضای مجازی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها بر روی بحث فضای مجازی اشاره کردند که باید توجه مسئولان به این موضوع جلب شود؛ بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر حضور فعال و موثر در فضای مجازی، فعالیت ما در این فضا افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه بیش از پنج سال است که به بحث فضای مجازی به طور ویژه ورود پیدا کرده است؛ معاونت فرهنگی اوقاف در بحث فعالیت در فضای مجازی در تمام کشور پیش‌رو است.