شناسهٔ خبر: 135526 - سرویس سیاست
منبع: جهان نیوز

عارف:ما همیشه با دفتر آقا تعامل داشته‌ایم

عارف.jpg محمد رضا عارف طی گفتگویی با یک روزنامه اصلاح طلب تاکید کرده که ارتباط اصلاح طلبان با رهبر معظم انقلاب همواره برقرار بوده است.

به گزارش «نماینده» متن ذیل بخشی از گفتگوی آقای عارف با روزنامه  اعتماد است:

آقای عارف دیدار دو روز قبل آقایان رهامی و منتجب‌نیا با رهبری با خواست و هماهنگی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بود؟

نیازی به هماهنگی نیست. حق همه افراد است که از مقام معظم رهبری تقاضای وقت ملاقات کنند و ایشان هم بر اساس شرایط و زمانی که دارند همیشه هم این زمان را در اختیار ما قرار داده‌اند.

درباره جزییات این دیدار اطلاعی دارید؟

من اطلاعی ندارم. اما همیشه این ارتباط میان مقام معظم رهبری و اصلاح‌طلبان بوده و امیدواریم که در آینده هم ادامه داشته باشد و تقویت شود.

خود شما هم اخیرا دیدارهایی با رهبری در راستای تسهیل فعالیت اصلاح‌طلبان در فضای سیاسی داشتید. حاصل این دیدارها چه بوده است؟

اجازه بدهید درباره جلسات خصوصی و غیررسمی صحبت نکنیم. اما همینقدر بگویم که ما همیشه با دفتر آقا تعامل داشته‌ایم و ایشان هم صمیمانه به ما محبت کرده‌اند. ما هم هر وقت لازم باشد با ایشان تماس می‌گیریم.

بعد از کاندیداتوری آقای جهانگیری خیلی از محافل اصولگرا و رقبای آقای روحانی بر این موضوع مانور می‌دهند که احتمال رد صلاحیت ایشان افزایش یافته است و حضور آقای جهانگیری برای رفع این نگرانی است...

نه اصلا رد صلاحیت آقای روحانی موضوعیت و زمینه‌ای ندارد. به هر حال اینها حرف‌هایی است که رقبای آقای روحانی بیان می‌کنند اما ما در این رابطه هیچ نگرانی نداریم.