شناسهٔ خبر: 134564 - سرویس سیاست
منبع: فارس

تغییرات اخیر در دانشگاه‌های کشور صد درصد سیاسی است/ دولت به گونه‌ای رفتار کرده که انگار مردم فهم و شعور ندارند

زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن تاکید بر اینکه تغییرات اخیر در دانشگاه‌ها صددرصد سیاسی است، گفت: دولت به گونه‌ای رفتار کرده است که انگار مردم شعور ندارند. به جای پاسخگویی به مردم، آن‌ها را حواله به ادبیات منقلی و عذاب الهی می‌کند.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی زاهدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن اشاره به تغییرات اخیر در دانشگاه‌های کشور که از سوی وزارت علوم انجام شده است، گفت: تغییرات اخیر در دانشگاه‌های کشور صد درصد سیاسی است.

وی ادامه داد: دولت رویکردی را ایجاد کرده که به جای ارائه گزارش و پاسخگویی به مطالبات مردم در زمینه قول‌هایی که به آنها داده است ادبیات جدیدی را به کار می‌برد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادبیات جدید، دولت به گونه‌ای رفتار کرده است که انگار مردم فهم، درک و شعور جدی ندارند. این ادبیات صحبت کردن با مردم بد است. یعنی به جای ارائه گزارش و پاسخگویی به مردم، آن‌ها را حواله به ادبیات منقلی، جهنمی و عذاب الهی می‌کند که در شأن دولت نیست.  

زاهدی با تأکید بر اینکه این رفتار مردم را تحریک به موضع‌گیری نسبت به دولت می‌کند، اظهار داشت: دولت به جای این ادبیات باید خود را خادم ملت، سرباز نظام و انقلاب بداند نه اینکه از ادبیاتی استفاده کند که مردم چیزی نمی‌فهمد. این در شأن ملت ما نیست.