شناسهٔ خبر: 132121 - سرویس سیاست
منبع: قدس آنلاین

موضوع "جبهه مردمی" شب گذشته در جامعه روحانیت بررسی شد

مصباحی مقدم مصباحی مقدم با اشاره به بررسی اعلام موجودیت "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت، گفت: موضع جامعه در خصوص این جبهه در جلسه آینده اعلام می شود.

به گزارش «نماینده» غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز، اظهارداشت: هنوز به جمع بندی نهایی در خصوص انتخابات نرسیده ایم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص اعلام موجودیت"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" و هدف این جبهه، گفت: هدف اعلام شده این جبهه خوب است؛ در واقع ما از هر مجموعه و حرکتی که بتواند شور انتخابات را بالا ببرد  و حضور مردم در انتخابات را افزایش دهد، حمایت می کنیم.

مصباحی مقدم تاکید کرد: ما از هر مجموعه و حرکتی که بتواند جریان اصیل انقلابی را بسیج کند و پای صندوق انتخابات بیاورد تا انتخاب برتر صورت گیرد، حمایت می کنیم در عین حال از خداوند می خواهیم آنها"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"  را موفق بدارد و تلاش می کنیم که ان شاءالله با حمایت و پشت گرمی بیشتری بتوانند این حرکت را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز بحث مفصلی راجع به "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی " صورت گرفت، افزود: بحث ما دیشب ناقص ماند و به نتیجه نرسید و نیازمند تکمیل بحث و گفتگو در این رابطه هستیم، بنابراین پس از جلسه آتی جامعه روحانیت مبارز بنده موضع جامعه روحانیت در خصوص این جبهه را بازتاب خواهم داد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه دوستان ما در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی رایزنی با جامعه روحانیت را جدی بگیرند، متذکر شد: این رایزنی در سرنوشت این حرکت تازه بسیار موثر است و باید به گونه ای باشد که هیچ اقدام جدی در این حرکت بدون همراهی و پشتیبانی و حمایت جامعه روحانیت مبارز شکل نگیرد.