شناسهٔ خبر: 131678 - سرویس سیاست
منبع: تسنیم

آینده «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» بسیار روشن است

دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه باید وظیفه خود را در مقابل مردم، نظام، رهبری، امام زمان و خدا انجام دهیم، گفت:آینده «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» بسیار روشن است.

به گزارش «نماینده»، مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در در نشست هم‌اندیشی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی که شهادت پرده از این مظلومیت برداشت، اظهار کرد: شهید بهشتی مظلومیتی خاصی در میان نیروهای خودی داشت. کسانی به او حمله می‌کردند که اغلب مسلمانان و متدینین بودند.

 سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر این نکته که شهید بهشتی در ابتدا ترور شخصیت شد و سپس ترور فیزیکی و جسمانی به ذکر خاطره‌ای از نحوه برخورد با آن شهید در محافل عمومی و دانشگاهی پرداخت و گفت:دو هفته به شهادت شهید بهشتی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران شهید بهشتی را به این دانشکده دعوت کردند، اما هتاکی و بی‌حرمتی و بی‌ادبی نبود که توسط بچه‌های مسلمان نثار شهید بهشتی نشود.

وحید دستجردی تصریح کرد: تعداد کسانی که در آن جمع از شهید بهشتی حمایت می‌کردند که بنده نیز یکی از آن افراد بودم، خاطرم هست به دلیل این بی حرمتی ها چادر را جلوی صورت گرفته بودم و اشک می‌ریختم-  از تعداد انگشتان یک دست بیشتر نبود.

وی با بیان اینکه کسانی که به شهید بهشتی بی حرمتی و توهین می‌کردند معتقد بودند که ایشان  آمریکایی است، گفت: شهید بهشتی در این جمع از خود دفاع می‌کرد؛ ببینید کار به کجا رسیده بود که شهید بهشتی از خود دفاع می‌کرد که تفکر آمریکایی ندارد  و مردمی است.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با انتقاد از برخی نگاه‌های داخلی نسبت غرب و آمریکا، تصریح کرد: ببنید امروز در کشور کار ما به کجا رسیده که باید منتظر لبخند و اخم غربی‌ها و آمریکایی‌ها باشیم و در انتظار ایجاد اشتغال از سوی  رئیس جمهور فرانسه بمانیم.

دستجردی ادامه داد: واقعا تعجب آور است که ما از چه نگرانی هستیم؛ بالاخره خون‌هایی که ریخته شده و ما روی این خون‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌ها قدم می‌گذاریم، این مجاهدتی که حضرت امام راحل عظیم‌الشان کردند این مجاهدت و خون دلی که مقام معظم رهبری می‌خورند ما د ر مقابل این مجاهدت‌ها جز این که تمام تلاش و همت‌مان را به کار ببندیم.

وی با خاطره ای از مرحوم سیف‌الله وحید دستجردی گفت: پدرم می‌گفتند باید به مردم خدمت کنیم، نباید اجازه دهیم این خون‌های ریخته شده هدر رود نباید اجازه دهیم تا این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

وزیر بهداشت دولت دهم با اشاره به مشکلات جاری در کشور، گفت:آیا موضوع اشرافی‌گری و نفوذ آن به دستگاه اجرایی کشور را نمی‌بینیم؟، آیا نمی‌بینیم که مردم چگونه از فساد، تبعیض و وضعیت بد معیشتی فریادشان به آسمان رفته، آیا مطالبات انباشته و روی زمین مانده مردم را نمی‌بینیم؟، چه کسی باید به این‌ها پاسخ بدهد آیا جز شما و جز ما!

دستجردی تصریح کرد: از چه می‌ترسیم!؟ حضرت امام و معظم رهبری می‌فرمودند یا پیروز می‌شویم و اگر شکست بخوریم باز پیروز هستیم.

وی افزود: به پایش روند مسائل مردم در روند سیستم اجرایی کشور را ببنید، ما پیروز هستیم  و تعدامان نیز کم نیست. بالاتر از شهادت رنگی نیست با حمله با تیر و ترکش شهیدمان می‌کنند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید کرد: ما باید وظیفه خود را در مقابل مردم، نظام، رهبری، امام زمان و خدا انجام دهیم.

دستجردی در پایان سخنان خود از برگزاری مجمع عمومی و ملی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در نیمه اول بهمن‌ماه خبر داد و تامید کرد:انشالله همه با هم پیش می‌رویم و آینده بسیار روشن است.