شناسهٔ خبر: 125665 - سرویس مجلس
منبع: فارس

هاشمی:

«ارج» های زیادی در عصر پسابرجام تعطیل شده/ورشکستگی کارخانجات در سکوت خبری

سیدمهدی هاشمی در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم با اشاره به اینکه در عصر به‌اصطلاح پسابرجام هیچ اولویتی نه در اقتصاد، نه در فرهنگ و نه در علم شاهد نیستیم، گفت: کارخانه‌های زیادی تعطیل شده است، اما در معرض توجه قرار نمی‌گیرند.

به گزارش «نماینده» سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به تعطیل شدن کارخانه لوازم خانگی «ارج»، گفت: «ارج‌»های زیادی تعطیل شده است، اما در معرض توجه قرار نمی‌گیرند و اگر تعطیلی کارخانه ارج امروز مطرح شده است و حساسیت روی آن ایجاد شده، به علت برند قدیمی و نام شناخته‌شده آن است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت به داد کارخانه ارج برسد، اظهار داشت: کارخانجات تعطیل‌شده و یا در معرض تعطیلی بسیاری امروز در کشور وجود دارد که صدایشان به جایی نمی‌رسد.

هاشمی با تأکید بر اینکه دولت مدت‌هاست از ترس تورم، خودکشی با رکود را پذیرفته است، گفت: امروز که نفت دو برابر فروخته می‌شود، همان وضعیت زمانی را داریم که نیمی از این مقدار فروخته می‌شد و ما امیدواریم که دولت در این باره یک شفاف‌سازی به خرج‌ دهد.

رئیس سابق کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز و در عصر به‌اصطلاح پسابرجام که هیچ اولویتی نه در اقتصاد، نه در فرهنگ و نه در علم شاهد نیستیم، گفت: اگر واقعاً برجام دستاوردی داشته است، دولت اعلام کند که ما هم خوشحال شویم.