شناسهٔ خبر: 115407 - سرویس مجلس
منبع: فارس

حجت الاسلام حسینی:

دولت با ارائه بسته اقتصادی درپی مدیریت انتخابات است نه خروج از رکود

حسینی/2 نماینده قزوین در مجلس با بیان این که دولت با ارائه بسته اقتصادی درپی مدیریت انتخابات است نه خروج از رکود، گفت: شرایط کشور پس از اجرای بسته اقتصادی دولت بدتر می‌شود.

به گزارش «نماینده» سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های دولت در بسته اقتصادی اعلام‌شده، اظهار داشت: دولت با ارائه این بسته اقتصادی به دنبال مدیریت انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است نه حل مشکل خروج از رکود اقتصادی.

وی افزود: اگر دولت به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور بود از ۲ سال پیش تاکنون اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را عملیاتی می‌کرد و امروز نتیجه آن را در حل مشکلات اقتصادی کشور می‌گرفت.

حسینی در ادامه یادآور شد: دولت از ابتدا همه اقتصاد مملکت را به مذاکرات هسته‌ای گره زد و از تولید حمایت نکرد و رکود، گرانی و بیکاری در کشور ایجاد کرد تا بتواند از این مشکلات در مذاکرات هسته‌ای استفاده کند و زمانی که در مذاکرات هسته‌ای به قول خودشان نتیجه گرفتند و قهرمان شدند این پول را وارد بازار نماید تا مردم تصور کنند واقعاً مذاکرات چه نتیجه مثبتی به دنبال داشته و تحریم‌ها موجب مشکلات اقتصادی در جامعه ایران شده است.

نماینده قزوین در مجلس بر همین اساس یادآور شد: در حالی که خود  این افراد در زمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد می‌گفتند تحریم‌ها ۳۰ درصد روی مشکلات اقتصادی کشور تأثیر گذاشته و مابقی مشکلات اقتصادی ناشی از سوءمدیریت است اما الآن می‌گویند همه مشکلات به خاطر تحریم‌ها بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت با بسته اقتصادی اعلامی‌اش می‌خواهد جامعه را مدیریت کند تا بتواند در انتخابات از آن استفاده کنند و کرسی‌ها مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را بگیرد، اما باید بگویم شرایط کشور پس از اجرای این بسته اقتصادی بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود ولی به حال امیدواریم دولت مشکل بیکاری، تورم و رکود اقتصادی در کشور را حل کند، از خدا می‌خواهیم از بیکاری نجات یابیم و مشکلات اقتصادی مردم حل شود، ما خوشحال می‌شویم ولی می‌دانیم که این طور نخواهد شد و آنان تنها به دنبال مدیریت انتخابات هستند.