شناسهٔ خبر: 113331 - سرویس مجلس

نقوی حسینی در گفتگو با «نماینده»:

صدور بیانیه توسط پنج عضو کمیسیون برجام واقعا غیراخلاقی بود/ از دیدن نام آقایان بروجردی و حقیقت پور در کنار آن سه نفر تعجب کردم

نقوی حسینی/21 سخنگوی کمیسیون برجام با غیراخلاقی دانستن رفتار پنج تن از اعضای کمیسیون برجام در صدور بیانیه گفت: تعجب بیشتر ما به دلیل قرارگرفتن نام آقایان بروجردی و حقیقت پور در کنار نام آن سه نفر دیگر است.

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون ویژه برجام به خبرنگار «نماینده» گفت: صدور بیانیه از سوی پنج تن از اعضای کمیسیون برجام واقعا رفتاری غیراخلاقی بود. به این دلیل که در کمیسیون های تخصصی مجلس در بررسی طرح ها و لوایح به این صورت عمل می کنیم که طرح یا لایحه مطرح می شود، عده ای مخالف و عده ای موافق اند، ولی با اکثریت تصویب می شود. در همه کمیسیون ها به همین صورت است اما آیا مخالفان می روند و بیانیه صادر می کنند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: تعجب بیشتر ما به دلیل قرار گرفتن نام آقایان بروجردی و حقیقت پور در کنار نام آن سه نفر دیگر است، ما از آن سه نفر انتظاری نداریم، دیدگاه آنها از ابتدا معلوم بوده است. آنها معتقدند برجام فتح الفتوح است و باید به صورت کامل اجرا شود ولی از آقایان بروجردی و حقیقت پور که در همه مباحث حضور داشتند، در بند بند گزارش پیشنهاد دادند، حذف و اضافه کردند تعجب می کنیم که چطور شد که چنین بیانیه ای را امضا کردند.

نماینده ورامین در پایان افزود: این اقدام آقایان این ذهنیت را ایجاد می کند که حتما چون این آقایان رئیس نبودند معترض به نتیجه هستند. یعنی اگر آنها رئیس بودند دیگر مشکلی وجود نداشت؟