شناسهٔ خبر: 112434 - سرویس مجلس
منبع: فارس

در کمیسیون برنامه و بودجه چه گذشت؟

سخنگوی دولت در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در شرایط فعلی تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی به سختی صورت می‌گیرد.

به گزارش «نماینده»، اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: جلسه با حضور آقای نوبخت سخنگوی دولت و معاونان وی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه عملکرد بودجه‌‌ای دولت در طول ۶ ماه گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت همچنین وضعیت ماده ۱۸۰ و برنامه ششم نیز بررسی شد که توضیحاتی از سوی هیات دولت ارائه شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: این هیات اعلام کرد که کمیته‌های مربوطه به دنبال تبیین برنامه ششم هستند همچنین در مباحث استانی و ملی تلاش برای اتمام پروژه‌هایی که از سال گذشته باقی مانده‌اند و نیاز به تامین منابع مالی دارند نیز مطرح شد. موضوع اجرای بودجه به ویژه در بخش تملک و دارایی‌ها، پروژه‌های عمرانی دولت از جمله موارد مورد بحث این جلسه بود که به گفته نوبخت دولت در تلاش است منابع مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها را عملی کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آقای نوبخت خوش بین بود که در شرایط پساتحریم فضا و شرایط برای حل مشکلات مهیاتر می‌شود اما همچنان در شرایط تحریمی تامین منابع برای دولت به سختی صورت می‌گیرد.