شناسهٔ خبر: 111265 - سرویس سیاست
منبع: صدا و سیما

سرلشکر فیروزآبادی: تهدیدات امریکا توخالی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تهدیدات امریکا توخالی است گفت: در دکترین دفاعی ما، دفاع از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان اصل مسلمی است.

به گزارش «نماینده»، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت نیروهای مسلح افزود: امروز نیروهای مسلح به واسطه پشتیبانی مردم و رهبر انقلاب در بهترین وضع و آمادگی قرار دارند.  

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، نیروهای زنده، با نشاط و دارای رشد و پایندگی هستند، گفت: ما هر روز فناوری جدیدی را به ثمر خواهیم رساند.  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: نیروهای مسلح ایران با پشتیبانی ملت ایران آماده دفاع همه‌جانبه از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی هستند.  

سرلشکر فیروزآبادی تهدیدات برخی کشورها و امریکایی‌ها علیه ایران را تو خالی دانست و گفت: در این شرایط باید گفت تهدیدی متوجه ملت ایران نیست.

وی اضافه کرد: هر کسی که دُرّ گران‌بهایی دارد برای حفظ آن تلاش می‌کند و ملت ایران نیز به رهبری امام خامنه‌ای از این داشته‌ها دفاع خواهند کرد.  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این ملت و رهبری نیاز به دفاع همه‌جانبه دارند، افزود: در دکترین دفاعی ما، دفاع از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان اصل مسلمی است، امروز دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس در دست تروریست‌های منطقه است.  

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه تروریست‌های منطقه را سرانگشتان قدرت‌های جهان دانست و گفت: ما که خواهان مبارزه با استکبار هستیم، باید در مقابل سرانگشتان آنها در منطقه نیز ایستادگی کنیم.  

وی تصریح کرد: همه کشورهای منطقه بدانند که امریکا، اسرائیل و انگلیس پشتیبان تروریست‌ها هستند.  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سوال که جمهوری‌خواهان در امریکا برجام را کاغذپاره خوانده‌اند و ایران را نیز تهدید نظامی کرده‌اند، نظر شما در این رابطه چیست، گفت: آنها آدم‌های مرتجعی هستند و می‌خواهند به شرایط دوران ریاست جمهوری بوش دیوانه بازگردند؛ بوش تمام تلاش خود را کرد تا به ایران حمله کند اما نتوانست.  

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه امریکا معتقد است که می‌تواند حمله را آغاز کند، اما نمی‌تواند پاسخگوی پاسخ‌های احتمالی آن باشد، افزود: جمهوری خواهان اگر بخواهند راه بوش را ادامه دهند، نمی‌توانند با ایران وارد جنگ شوند؛ جنگ برای آنها حاصلی نخواهد داشت زیرا جمهوری‌خواهان فقط شعار توخالی می‌دهند.