شناسهٔ خبر: 106500 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

حجت‌الاسلام طاهری:

بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال با حضور گودرزی در کمیسیون فرهنگی مجلس

سید علی طاهری431 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال با حضور وزیر ورزش در کارگروه ورزش این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه آقایان آشتیانی‌عراقی، آقاتهرانی، پژمانفر، جعفرپور، رحماندوست و میرمحمدی از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس به‌ عنوان عضو ناظر مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صحن علنی مجلس انتخاب شدند که قرار است ۲ تن از آنها توسط نمایندگان مجلس برای عضویت در این ستاد انتخاب شوند.

وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، آقای نوباوه گزارشی از جلسه‌‌ کارگروه ورزش که با حضور وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و همچنین تعدادی از نمایندگان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی برگزار شده بود، ارائه داد که در این جلسه فراتر از مشکلات نفت تهران و تراکتورسازی تبریز، اشکالاتی که در عرصه فوتبال مطرح است، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه، اظهار داشت: در جلسه کارگروه ورزش کمیسیون فرهنگی با مسئولان ورزش کشور مقرر شد که این جلسه ادامه یافته و کارگروه با حضور نمایندگانی از وزارت ورزش و سازمان لیگ موضوعات را ادامه دهد که قرار شده است اساسنامه فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا برای رفع مشکلات موجود به راهکاری برسیم.

حجت‌الاسلام طاهری در پایان خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از جلسه، طرح حمایت از مدیریت و احداث تجهیز مساجد و نمازخانه‌ها که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، مطرح و بررسی شد که جمع‌بندی نهایی آن باقی مانده که در آینده اعلام خواهد شد.