شناسهٔ خبر: 105113 - سرویس مجلس
منبع: فارس

سلیمی:

اعترافات «لدین» بغض دشمن به ولایت‌فقیه را نشان داد/ سران فتنه برای رسیدن به قدرت تحریم ملت را پیشنهاد کردند

سلیمی 43 نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه سران فتنه به آمریکا برای تحریم‌ ملت ایران، گفت: سران فتنه نشان دادند برای رسیدن به قدرت از هیچ اقدامی حتی تحریم‌شدن ملت ایران دریغ نمی‌کنند.

به گزارش «نماینده» علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعترافات مایکل لدین (مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا) پیرامون ارتباط سران فتنه با آمریکا، گفت: سران فتنه در سال ۸۸ در زمین دشمن بازی کردند و عده‌ای در خارج سکان رفتار آنان را بدست گرفتند.

وی افزود: متأسفیم کار بجایی رسید که افرادی که در اردوگاه خودی قدم می‌‌زدند به جایی برسند که برای دشمن بازی کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی این اعترافات را نشان دهنده بغض دشمنان به ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: این اسناد نشان می‌دهد که دشمن تا چه حد نسبت به ولایت فقیه بغض دارد. اینان تلاش کردند در فتنه ۸۸ در خصوص رهبری نظام بدل تراشی کنند که موفق نشدند.

سلیمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در فتنه ۸۸ یک توطئه بین‌المللی را پشت سر گذاشت، گفت: طبق اسناد، دشمنان برنامه بلند مدت برای ایجاد فتنه ۸۸ داشتند، علاوه بر این اکثر تحریم هایی که ملت را به سختی انداخت بعد از این فتنه اعما شد.

وی تصریح کرد: سران فتنه برای اینکه خود به قدرت برسند حاضر بودند ملت را فدا کنند که در این مسیر در نامه خود به آمریکا پیشنهاد تحریم‌ملت را دادند. علاوه بر این در نامه سران فتنه گفته اند که ایران به دنبال بمب اتم است، اتهام بزرگی که اینان به نظام جمهوری اسلامی زدند نابخشودنی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کدهای غلطی که سران فتنه به دشمن دادند منشأ بسیاری از فشارها به ملت شد. سران فتنه نشان داند برای صدر نشینی حاضرند بر روی حقوق مردم پا بگذارند. البته امروز نیز برخی به دنبال این هستند که مردم این اقدامات سران فتنه را از یاد ببرند.