شناسهٔ خبر: 103315 - سرویس سایر حوزه‌ها

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ پانزدهم خواهد شد؟

فوتبال/ اگرچه فوتبال نشان داده که هیچ چیز در مستطیل سبز قابل پیش بینی نیست و پیش بینی قهرمان لیگ از همان هفته اول سخت است. اما با توجه به ستاره های تیم ها و نقل و انتقالات پیش آمده در فصل جدید، به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ پانزدهم خواهد شد؟ و کدام بازیکن عنوان "پدیده فصل" را به نام خود ثبت خواهد کرد؟

نماینده/ پنجشنبه -۸ مردادماه- سوت آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر (جام خلیج فارس) همزمان با بازی استقلال تهران و سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن مشهد زده شد. بدین ترتیب ۳۰ هفته کشاکش و جدال نفسگیر در مستطیل سبز آغاز و بازار کری خوانی ها نیز دوباره گرم میشود.

نگاه فوتبالی به این سالها نشان داده که دیگر لیگ منحصر به سرخآبی ها که رقیبی دیرینه محسوب می شوند، نخواهد بود و دو آتیشه ها معتقدند در لیگ پانزدهم، علاوه بر سپاهان که عنوان قهرمانی فصل گذشته را با خود دارد و خواهر خوانده ی قدرش (تراکتورسازی تبریز)، حتی تیم هایی چون صبای قم و ملوان بندر انزلی هم که شانس کمی برای قهرمانی دارند را نیز به دلیل حضور سرمربیان نامی چون شهریار– علی دایی- و ژنرال –قلعه نویی- نمی توان از ذره بین توجه خارج کرد.

در همین روز اول استقلال توانست با برد مقابل سیاه جامگان صدرنشین هفته اول لیگ باشد و از سایر رقبایش پیش افتد. اگرچه فوتبال نشان داده که هیچ چیز در مستطیل سبز قابل پیش بینی نیست و پیش بینی قهرمان لیگ از همان هفته اول سخت است. اما با توجه به ستاره های تیم ها و نقل و انتقالات پیش آمده در فصل جدید، به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ پانزدهم خواهد شد؟ و کدام بازیکن عنوان "پدیده فصل" را به نام خود ثبت خواهد کرد؟

شما مخاطبان گرامی می توانید با ارسال نظرات  خود، ذیل این متن در این بحث مشارکت کرده و دیدگاه خود را با «نماینده» و خوانندگانش در میان بگذارید

نتیجه بازی های نخست در آغاز لیگ پانزدهم

پنجشنبه ۸ مردادماه

استقلال

۱-۲

سیاه جامگان

استقلال اهواز

۰-۰

صبای قم

گسترش فولاد

۰-۰

سایپا

استقلال خوزستان

۰-۱

سپاهان

جمعه ۹ مردادماه

نفت تهران

۰-۰

تراکتورسازی

ذوب آهن

۰-۱

ملوان انزلی

راه آهن

۲-۲

فولاد خوزستان

پدیده مشهد

۲-۲

پرسپولیس